پر درآمد ترین وب سایت های ایرانی

دی جی کالا سایتی در زمینه فروش لوازم الکترونیکی و به خصوص تلفن همراه میباشد . این سایت در حدود 10 سال پیش فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود و امروز قلب تجارت الکترونیک ایران شده است . شاید هم به نوعی آمازون ایرانی است . دلیل رشد این سایت را بدون شک جلب اعتماد مشتریان  میباشد . حمید محمدی نیز به عنوان یک بیزینس من فوق العاده در آماری غیر رسمی توانسته است تیم تحت هدایت خود را به فروش 1200000000 تومان در روز برساند .
واقعا آفرین به فکر و ایده و پشت کارشون .......



محمد جواد شکوری (کلوب)
ایشان با یک سایت نظر سنجی اینترنتی نچندان موفق کار خود را شروع و به گفته خودش با شکستی سنگین روبرو شد . نکات زیبایی در حرف های او پیدا میشود مثل اینکه مدرک گرایی را در کارهای کامپیوتری تاثیر گزار نمیداند . بهترین سایت تیم تحت هدایتش آپارات هست . این وب سایت را میتوان یوتیوب ایرانی نامید و اخیرا نهادهای مهمی از این پایگاه اجتماعی مثبت و موثر در جهت ارتباط با کاربران برگزیده اند . اگر دقت کرده باشید برند های مهمی در ایران از این از کانال های وب سایت آپارات استفاده میکنند .
 
سایت فینال
این سایت در سال 1377 شروع به فعالیت کرد و توانست از زمره بهترین وب سایت های فروش کالادر ایران و در رقابتی چشم گیر با دیگر رقبا باشد . تخمینی از در آمد آن نیست ولی میتوان این سایت را موفق ترین پروژه های فروشگاهی نامید .

 
سایت ایستگاه
این وب سایت یکی از برترین سایت های های نیازمندی در ایران میباشد . قدرت سئو بالای این سایت به صورت  روزافزون صاحبان سایت ها و مشاغل مختلف را بر آن داشته است تا در این نیازمندی موفق ایرانی ثبت نام نمایند . 
شرکت طراحی سایت در اصفهان
بازدید: 2679تاریخ انتشار : 1398/10/09