افتتاح سال-
 
سئو سایت اصفهان

مفاهیم بازاریابی حضوری

 در این مقاله قصد دارم در ارتباط با بازاریابی حضوری و بعضی از مفاهیم آن مطالبی را ه شما دوستان عزیز ارائه کنم .

سرفصل ها :

1- شناخت محصول یا خدمت

2- افراد وسلایق و نقش آنها در بازاریابی

3-بهترین راه کار ها برای بازاریابی حضوری چیست ؟

4- آیا وجود بازاریابی به صورت حضوری و با توجه به وجود تکنیک های نوین بازاریابی ضرورت دارد ؟

5- بدترین رفتارها در بازاریابی چیست ؟

اگر مقالات سایت ما را دنبال نموده باشید . قبلا در ارتباط با مفاهیم بازاریابی مطلبی آماده کرده بودیم  . اما به صورت کلی بازاریابی هنر ارائه محصول یا خدمتی در جهت فروش میباشد . یعنی یک بازاریاب حرفه ای بایست بتواند با استفاده از گفتار و رفتار خود به مشتری القای نیاز نماید .

عموما در ایران وقفی شما از کسی مشاوره ای درخصوص بازاریابی میگیرید به شما میگوید . بازاریاب فردی است که خوش پوش است و خوش چهره است و ........

این ها تعریف افراد غیر حرفه ای است .

اما من قصد دارم به شما بگویم در مرحله اول یک بازاریاب میبایست بداند درباره چه چیز میخواهد صحبت نماید . آیا میداند چه افرادی نیازمند محصولش  هستند ؟ آیا خود در قالب یک مشتری این محصول را میپسندد ؟

دوستان اگر در باره ای این موضوع کمی تفکر کنید و اهمیت آن را ادراک نمایید بیش از 60% مسیر بازاریابی را رفته اید و در ذهن شما این سوالات نقش میبندد . آیا این محصول ارزشش را دارد که من برای آن وقت صرف کنم ؟ و اینکه من برای شناخت نیازهای مشتری باید چه کار کنم .

moorhead558

مایلم در این قسمت به شما بگویم درست است که شما در بازاریابی میتوانید مشتری را هدایت کنید ولی شما تعیین کننده راه برای کسی نیستید . تصمیم نهایی با مشتری شماست . شما نیازها را میگویید راه کارها و محصولات خود را در عالی ترین وجه ارائه میکنید اما شما باید منتطر تصمیم مشتری باشید .  دلیل این امر تعدد آرا و سلایق است و اگر این ویژه گی در افراد نبود بازاریابی اصطلاحی بی معنا بود . پس یکی از قوانین مهم بازاریابی در هر نوع وشکل اعم از حضوری , ویروسی ,  بیان شد و آن احترام به  تصمیم مشتری است . واضح بگم از بازاریابی کنه ای دوری کنید تا اولا شخصیت شما حفظ شود و دوما خود تبدیل به یک برند شوید

و اما راهکارها .......

در دل این متن کوتاه مطالب کلیدی خوبی اشاره شده که احتیاج به تحقیق و تفکر از جانب شما دارد . اما برترین پارامتر ها  :

باور قلبی بازاریاب است یعنی شما باید بتوانی اول خودتان راضی باشید بعد دیگران را قانع کنید . اگر غیر از این باشد شما دچار نوعی از دروغ گویی در حرفه تان میشوید واگر با آن مقابله نکنیددر تمامی رفتارهای زندگیتان تاثیر میگذارد . من معلم اخلاق یا روانشناس نیستم  اما این واقعیتی است که بیش از 90% بازاریاب ها دچار خلل شخصیتی میشوند و این موضوع ایجاد دلزدگی و نهایتا جدایی از این شغل خوب میشود

بنابراین ما بحث تکنیکال داریم و نه چیز دیگری .......

affiliate-marketing-leads

راه حل چیست ؟

خیلی ساده : برای فرد گروه و کارخانه و.... کارکنید که سرش به تنش بیرزه . تمام.................................

سرش به تنش بیرزه یعنی چه ؟ یعنی اگر محصولی نیازی را مطرح میکند باید پاسخگوی آن نیاز باشد . بگزارید اینگونه بگویم شما به عنوان یک شرکت طراحی سایت در اصفهان

قصد دارید کار خود را گسترش دهید . بازاریابی استخدام میکنید . این فرد به مشتری میفهماند که چه مزایایی در طراحی یک سایت است اما شما به عنوان ارائه دهنده خدمت , سایت خوبی به مشتری نمیدهید

بنابراین شما نه تنها یک مشتری را از داده اید بلکه به وجهه کاری بازاریاب خود نیز لطمه وارد کرده اید .

نظرات مشتریان ما

آخرین نظر مشتریان ما در رابطه با نمونه کارهای ما

طراحی سایت اصفهان آیفون
مهندس لوییان

اصفهان آیفون با بیان تشکر از گروه فنی نشان بابت زحمات بی دریغشان در تولید و رشد وب سایت شرکت ,آرزوی توفیق برای شما دارد

طراحی سایت نیو وال اصفهان
شرکت نیو وال

اینجانب یحیی هندی مدیر مجموعه نیوال از پشتیبانی بروز و عالی شرکت نشان تیم کمال تشکر رادارم

وب سایت مدیران خودرو
مدیران خودرو

اینجانب به عنوان نماینده شرکت مدیران خودرو در شهر اصفهان از فعالیت حرفه ای این مجموعه در رقابت با سایر رقبا سپاسگزاری میکنم

طراحی سایت آجر عتیق اصفهان
آجر عتیق

ما به عنوان یکی از مراکز فروش آجر در اصفهان ابراز میداریم بهینه سازی سایت ما باعٍث رشد سایت ما شده است