سئو سایت اصفهان

benadryl and pregnancy dosage

benadryl and pregnancy first trimester blog.mondor.org

acquistare cialis in farmacia

cialis generico prezzo piu basso open

abortion clinics houston tx

how do you get an abortion

viagra prodej inzerce

viagra cena blog.globalmamas.org

generico cialis 5 mg

cialis pillola gialla ps.portalavis.net

amlodipin teva

amlodipin

antidepressants and alcohol consumption

antidepressants and alcohol

mixing zoloft and weed

mixing weed and adderall archive.2y.net

ciproxin 500 posologia

ciproxin posologia

ciproxin 500 torrino

ciproxin 750 read

buy abortion pills

buy abortion pill online reviews devlog.stoepel.net

lekarna koupit cialis

cialis cena 20 mg francescodiaz.azurewebsites.net

rescue inhaler otc

rescue inhaler spacer

amitriptyline in eldery

amitriptyline sleep partickcurlingclub.co.uk

domperidon supp

domperidon zetpil read domperidon supp

مفاهیم بازاریابی حضوری

moorhead558 در این مقاله قصد دارم در ارتباط با بازاریابی حضوری و بعضی از مفاهیم آن مطالبی را ه شما دوستان عزیز ارائه کنم .

سرفصل ها :

1- شناخت محصول یا خدمت

2- افراد وسلایق و نقش آنها در بازاریابی

3-بهترین راه کار ها برای بازاریابی حضوری چیست ؟

4- آیا وجود بازاریابی به صورت حضوری و با توجه به وجود تکنیک های نوین بازاریابی ضرورت دارد ؟

5- بدترین رفتارها در بازاریابی چیست ؟

اگر مقالات سایت ما را دنبال نموده باشید . قبلا در ارتباط با مفاهیم بازاریابی مطلبی آماده کرده بودیم  . اما به صورت کلی بازاریابی هنر ارائه محصول یا خدمتی در جهت فروش میباشد . یعنی یک بازاریاب حرفه ای بایست بتواند با استفاده از گفتار و رفتار خود به مشتری القای نیاز نماید .

عموما در ایران وقتی شما از کسی مشاوره ای درخصوص بازاریابی میگیرید به شما میگوید . بازاریاب فردی است که خوش پوش است و خوش چهره است و ........

این ها تعریف افراد غیر حرفه ای است .

اما من قصد دارم به شما بگویم در مرحله اول یک بازاریاب میبایست بداند درباره چه چیز میخواهد صحبت نماید . آیا میداند چه افرادی نیازمند محصولش  هستند ؟ آیا خود در قالب یک مشتری این محصول را میپسندد ؟

دوستان اگر در باره ای این موضوع کمی تفکر کنید و اهمیت آن را ادراک نمایید بیش از 60% مسیر بازاریابی را رفته اید و در ذهن شما این سوالات نقش میبندد . آیا این محصول ارزشش را دارد که من برای آن وقت صرف کنم ؟ و اینکه من برای شناخت نیازهای مشتری باید چه کار کنم .

 

مایلم در این قسمت به شما بگویم درست است که شما در بازاریابی میتوانید مشتری را هدایت کنید ولی شما تعیین کننده راه برای کسی نیستید . تصمیم نهایی با مشتری شماست . شما نیازها را میگویید راه کارها و محصولات خود را در عالی ترین وجه ارائه میکنید اما شما باید منتطر تصمیم مشتری باشید .  دلیل این امر تعدد آرا و سلایق است و اگر این ویژه گی در افراد نبود بازاریابی اصطلاحی بی معنا بود . پس یکی از قوانین مهم بازاریابی در هر نوع وشکل اعم از حضوری , ویروسی ,  بیان شد و آن احترام به  تصمیم مشتری است . واضح بگم از بازاریابی کنه ای دوری کنید تا اولا شخصیت شما حفظ شود و دوما خود تبدیل به یک برند شوید

و اما راهکارها .......

در دل این متن کوتاه مطالب کلیدی خوبی اشاره شده که احتیاج به تحقیق و تفکر از جانب شما دارد . اما برترین پارامتر ها  :

باور قلبی بازاریاب است یعنی شما باید بتوانی اول خودتان راضی باشید بعد دیگران را قانع کنید . اگر غیر از این باشد شما دچار نوعی از دروغ گویی در حرفه تان میشوید واگر با آن مقابله نکنیددر تمامی رفتارهای زندگیتان تاثیر میگذارد . من معلم اخلاق یا روانشناس نیستم  اما این واقعیتی است که بیش از 90% بازاریاب ها دچار خلل شخصیتی میشوند و این موضوع ایجاد دلزدگی و نهایتا جدایی از این شغل خوب میشود

بنابراین ما بحث تکنیکال داریم و نه چیز دیگری .......

affiliate-marketing-leads

راه حل چیست ؟

خیلی ساده : برای فرد گروه و کارخانه و.... کارکنید که سرش به تنش بیرزه . تمام.................................

سرش به تنش بیرزه یعنی چه ؟ یعنی اگر محصولی نیازی را مطرح میکند باید پاسخگوی آن نیاز باشد . بگزارید اینگونه بگویم شما به عنوان یک شرکت طراحی سایت در اصفهان

قصد دارید کار خود را گسترش دهید . بازاریابی استخدام میکنید . این فرد به مشتری میفهماند که چه مزایایی در طراحی یک سایت است اما شما به عنوان ارائه دهنده خدمت , سایت خوبی به مشتری نمیدهید

بنابراین شما نه تنها یک مشتری را از داده اید بلکه به وجهه کاری بازاریاب خود نیز لطمه وارد کرده اید .